شناسهٔ خبر: 95567 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور مشاور ریاست سازمان راهداری در امور ایثارگران صورت پذیرفت؛

ديدار و تجليل از خانواده شهداء استان کردستان

مصطفی رحیمیان مشاور ریاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در امور ایثارگران در سفر به استان کردستان با حضور در منزل سه تن از شهدا و ایثارگران بخش راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با خانواده های آنان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کردستان)، مصطفی رحیمیان مشاور ریاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در امور ایثارگران در سفر به استان کردستان با حضور در منزل سه تن از شهدا و ایثارگران بخش راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با خانواده های آنان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار مسئول امور ایثارگران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور با بیان اینکه ما شرمنده و مدیون خون شهدا هستیم و پاسداشت خون شهدا کمترین کاری است که میتوانیم انجام دهیم، افزود: ارج نهادن به جایگاه والا و پاسداری از خون شهدا نباید برای لحظه‌ای فراموش شود. چراکه ایستادگی شهدا و شهامت آن‌ها، دین مبین اسلام را از هر آسیبی در امان نگه داشته است.

رحیمیان در ادامه گفت: خانواده شهدا و جانبازان از سرمایه‌های عظیم کشورهستند و تجليل از مقام اين عزيزان وظيفه هر ايرانی است كه بايد به انجام برسد، جانبازان و ايثارگران حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای به گردن ما حق زيادی دارند، که اميدواريم بتوانيم ادامه دهنده راه اين عزيزان باشيم.

همچنین در این دیدار محمد راشد مدرس گرجی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کردستان با اشاره به اینکه استان کردستان از بدو انقلاب در همه زمینه ها پیش قدم بود و با آغاز جنگ تحمیلی، با توجه به مرزی بودن منطقه تبعاتی برای استان داشت و این استان ۵۴۰۰ شهید را تقدیم انقلاب کرد اما یکی از خروجی های جنگ این بود که با رشادت های فرزندان این استان ، یک سانت از خاک استان به دست دشمنان انقلاب نیفتاد و این از ویژگی های و افتخارات مردم کردستان است و این چیزی است که امروز ما به آن می بالیم و افتخار می کنیم.

در پایان با اهدای لوح سپاس مراتب سپاس و قدردانی داریوش امانی معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به خانواده آنان ابلاغ شد.