شناسهٔ خبر: 95600 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

از ابتدای امسال تاکنون صورت پذیرفت؛

انجام بیش از ۵۴۰ کیلومتر خط‌کشی در جاده‌های چهارمحال و بختیاری

خط کشی.jpg سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری اعلام کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۵۴۰ کیلومتر از جاده‌های استان خط‌کشی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(چهارمحال و بختیاری)، حسین مالکی سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تاکنون در محورهای استان ۵۴۰ کیلومتر خط کشی ، ۴۰ متر اجرای نقوش ، تعداد ۱۳۰۰ عدد تابلوی اخطاری و انتظامی و تعداد ۱۴۰ متر تابلوهای اطلاعاتی تهیه و نصب شده است.

مالکی افزود: به منظور آشکارسازی و بالا بردن سطح ایمنی راه ها تعداد ۹ عدد چراغ چشمک زن نیز در محورهای استان نصب شد، همچنین روشنایی ۶۳ کیلومتر از تونل ها و راه های استان تعمیر و نگهداری شدند.
وی ادامه داد: راهداران با تلاش شبانه‌روزی خود ۱۲۰ کیلومتر از راه‌های استان را اصلاح، ایمن سازی و عملیات شیب شیروانی انجام دادند، همچنین ۳/۵ کیلومتر از نقاط پرتگاهی در راه های استان را با (جمع آوری گارد ریلهای آسیب دیده, نصب گاردریل، اجرای محافظ خاکی) ایمن سازی کردند.

وی تهیه و نصب ۲۲۰ متر نیوجرسی ، بازسازی  ۱۰۰ عدد پایه تابلو های اطلاعاتی، اخطاری و انتظامی و همچنین شستشوی ۲۰۰۰ عدد تابلو و علائم در محورهای استان را از دیگر اقدامات راهداران در امسال عنوان کرد.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان چهارمحال و بختیاری در پایان گفت: ایمن سازی محورهای استان به منظور کاهش تلفات و تصادفات جاده ای یکی از اقدامات مهم این اداره کل می باشد که روزانه توسط راهداران زحمت‌کش و پرتلاش انجام می‌پذیرد تا مردم عزیز استان سفرهای ایمن و بی خطری را در راه های این استان تجربه کنند.