شناسهٔ خبر: 95620 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ابلاغ ۱۲۲ میلیارد ریال اعتبار برای اصلاح نقاط پرحادثه محورهای خوزستان

اصلاح ۲ نقطه حادثه خیز در محور میرجاوه – خاش مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از ابلاغ ۱۲۲ میلیارد ریال برای اصلاح نقاط پر حادثه محورهای استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خوزستان)، غلامعباس بهرامی نیا اظهار کرد: از سال ۹۴ شناسایی ۱۲۰ نقطه پر حادثه در محورهای استان انجام شد که از این تعداد تاکنون ۲۸ نقطه با اعتباری بالغ بر ۲۴۳ میلیارد ریال رفع خطر شده اند.

وی افزود:  ۱۲۰ نقطه پرحادثه در محورهای استان با نصب تابلو و تجهیزات ایمنی، آشکارسازی و ایمن سازی اولیه شده اند و این کار تا رفع خطر این نقاط به صورت مستمر انجام می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون اصلاح ۳ نقطه پر حادثه در محورهای استان انجام شده است، گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته تا پایان سال ۲۰ نقطه پر حادثه در محورهای استان با  اعتبار اولیه به میزان ۱۲۲ میلیارد ریال به استان از محل منابع ملی باید اصلاح و ایمن سازی شوند.

بهرامی نیا بیان کرد: از جمله نقاط پرحادثه که کار اصلاح آنها تا پایان سال در دستور کار است می توان به اصالح قوس پل کیلومتر ۲۵ در محور ملاثانی – مسجدسلیمان، ورودی شوش در محور شوش – اندیمشک، قوس آب امیری در محور رامهرمز – بهبهان، قوس کیلومتر ۱۵ محور بهبهان – زیدون و نقطه پرحادثه یریسیه در محور امیدیه – اهواز اشاره کرد.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان، در این  نقاط پر حادثه اجرای پروژه های اصلاح و تعریض قوس و  یا احداث دور برگردان در دستور کار است.