شناسهٔ خبر: 95708 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نقده : 

 انجام ۱۰ کیلومتر روکش آسفالت در محور نقده - اشنویه 

محور نقده - اشنویه رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نقده گفت : ۱۰ کیلومتر روکش آسفالت در محور نقده - اشنویه اجرا شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذبایجان غربی)، علیرضا اکبری پور رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نقده با اشاره به تلاش این اداره برای ایمن سازی و بخشنده تر کردن محورهای مواصلاتی این شهرستان برای تردد بهتر و روان کاربران جاده ای گفت : در همین راستا ۱۰ کیلومتر از محور نقده - اشنویه با ۸۲۰۰ تن آسفالت و با اعتبار افزون بر ۱۲۹ میلیارد ریال با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی روکش می شود.

وی ادامه داد: همچنین در همین محور ۱۶.۵کیلومتر عملیات لکه گیری با افزون بر ۱۳۵۵۰ تن آسفالت اجرا می‌شود که بی شک نقش بسزایی در ایمنی و تردد روان برای مسافرانی متردد‌ از این جاده خواهد داشت.

اکبری پور افزود: در همین راستا ۷.۵ کیلومتر از محور ارومیه - مهاباد در حوزه استحفاظی شهرستان نقده با بالغ بر ۳۳۰۰ تن آسفالت روکش شده و همچنین ۱.۵ کیلومتر از محور نقده - محمدیار نیز با نزدیک به ۱۶۰۰ تن آسفالت و اعتبار ۱۲ میلیارد ریال به اتمام رسیده است.

این مقام مسئول در پایان گفت : ایمن سازی محور نقده - حیدر آباد نیز با ۷۸ میلیارد ریال اعتبار و پیشرفت ۶۰ درصد در حال انجام است که امید می رود با اتمام آن شاهد کاهش تلفات جاده ای و آرامش در تردد این نقطه از محورهای مواصلاتی شهرستان نقده باشیم.