شناسهٔ خبر: 95709 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیمان‌سپاری جدید پروژه احداث بیمارستان ٢٢٠ تختخوابی شهرستان سلماس‌

سلماس عملیات ساخت بیمارستان ٢٢٠ تختخوابی شهرستان سلماس‌ با تعیین تکلیف وضعیت موجود و پیمان‌سپاری جدید سرعت می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(آذربایجان غربی)، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در جلسه بررسی مراحل اجرایی پروژه‌های راه و شهرسازی شهرستان سلماس‌ که با حضور نماینده مردم شهرستان سلماس‌ در مجلس شورای اسلامی، معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار آذربایجان‌غربی و فرماندار برگزار شد، گفت: برنامه‌ریزی کرده‌ایم روند این پروژه بیمارستانی با همراهی دانشگاه علوم پزشکی استان شتاب بگیرد.

سیدمحسن حمزه‌لو، احداث پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در بزرگراه سلماس‌- صوفیان را از دیگر طرح‌های ساختمانی در شهرستان سلماس‌ عنوان کرد و ادامه داد: باتوجه به اینکه تکمیل کریدور بزرگراهی غرب کشور در اولویت پروژه‌های عمرانی منطقه قرار دارد برای مسئله تقاطع خط راه‌آهن با محور سلماسخوی چاره‌اندیشی شده و در ماه‌های آینده ۴ کیلومتر از این محور به بهره‌برداری می‌رسد.

سال گذشته، ٣ کیلومتر از بزرگراه سلماس‌-خوی در حدفاصل روستای شعبانلو که بخشی از کریدور بزرگراهی غرب کشور در شمال استان به شمار می‌رود با همیاری ساکنان روستاهای اطراف افتتاح شد.
همچنین مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با امام جمعه شهر سلماس‌ دیدار و در مورد توسعه زیربناهای حمل‌ونقل در این منطقه گفت‌وگو کردند.