شناسهٔ خبر: 95813 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه‌ و شهرسازی استان خبر داد؛

پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی در احداث باند دوم سه راهی رضی – امیرکندی

خبر پروژه های راه و شهرسازی استان اردبیل مدیرکل راه‌ و شهرسازی استان اردبیل گفت: عملیات زیرسازی و تکمیل عملیات روسازی ۱۱/۵کیلومتر پروژه احداث باند دوم سه راهی رضی – امیرکندی با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد در حال اجرا است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(اردبیل)، محبوب حیدری مدیرکل راه‌ و شهرسازی استان اردبیل در بازدید استاندار اردبیل از پروژه های احداث باند دوم سه راهی رضی – امیر کندی ، پروژه گردشگری رینگ دور دریاچه گیلارلو و بزرگراه در دست احداث ورودی شهرستان گرمی با اعلام این مطلب اظهار داشت: عملیات زیرسازی پروژه و تکمیل عملیات روسازی ۱۱.۵کیلومتر احداث باند دوم سه راهی رضی – امیر کندی تا شهر رضی و ۲۶ دستگاه ابنیه فنی با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد در حال اجرا است.

وی افزود: روند اجرایی مطلوبی را توسط پیمانکار در این پروژه شاهد هستیم و با برنامه ریزی های انجام شده امیدواریم تا پایان امسال شاهد بهره برداری از این پروژه و اتصال بزرگراه اردبیل - سه راهی رضی به شهر رضی باشیم تا با تکمیل این محور شاهد تردد ایمن و مطمئن در این مسیر باشیم.

حیدری تصریح کرد: از ۵ کیلومتر بزرگراه در دست احداث ورودی شهرستان گرمی به طول ۴.۳ کیلومتر یک لایه آسفالت‌ریزی شده و اجرای لایه بیس ۷۰۰ متر باقی نیز در حال تکمیل برای اجرای آسفالت‌ است تا به صورت کامل این پروژه نیز امسال به بهره‌برداری برسد.

وی اجرای پروژه گردشگری رینگ دور دریاچه گیلارلو را نیز یادآور شد و بیان کرد: عملیات خاکی پروژه تکمیل شده و شاهد اتمام عملیات روسازی پروژه هستیم و پیمانکار پروژه در حال تکمیل ۵ دستگاه ابنیه فنی بوده سپس پروژه آماده اجرای عملیات آسفالت خواهد بود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با تقدیر از تلاش پیمانکاران پروژه ها خاطر نشان کرد: با توجه به مطالبات پیمانکار ، در صورت تامین اعتبار پروژه گردشگری رینگ دور دریاچه سد گیلارلو ، امسال شاهد تکمیل و بهره برداری از پروزه به طول ۳.۲ کیلومتر خواهیم بود .