شناسهٔ خبر: 96011 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان:

بیش از ۲۰۰۰ راننده ناوگان مسافربری جاده‌ای قزوین واکسینه می‌شوند

واکسن کرونا مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: واکسیناسیون ۲هزار و ۱۳۰ راننده ناوگان حمل و نقل جاده‌ای مسافر این استان علیه ویروس کرونا به زودی انجام خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(راهداری قزوین)، جواد حق لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده از سوی این اداره کل و با همکاری استانداری و دانشگاه علوم پزشکی قزوین مشخصات تعداد ۲هزار و ۱۳۰راننده بخش حمل و نقل مسافر به دانشگاه علوم پزشکی و ستاد مدیریت بحران استانداری ارسال شده و به ترتیب و طبق زمانبندی دانشگاه و  براساس مقررات ستاد مقابله با کرونا انجام خواهد شد.
وی اضافه کرد: در سهمیه اعلام شده رانندگان اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه گروه‌های هدف برای انجام واکسیناسیون هستند که با رایزنی‌ها و مکاتبات انجام شده این مهم در روزهای آینده برای آنها اتفاق خواهد افتاد.
حق‌لطفی ادامه داد: رانندگان به دلیل تماس نزدیک با مسافران یکی از گروه های پرخطر از نظر ابتلا به ویروس کرونا هستند و  انجام واکسیناسیون برای آنها از مطالبات جدی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوده است.
به گفته وی صبح امروز در اولین مرحله از انجام واکسیناسیون، کارشناسان مرکز بهداشت شهید بلندیان با مراجعه به پایانه مسافربری، واکسن کرونا را به تعدادی از فعالان مشغول کار در  حمل و نقل عمومی تزریق کردند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای از همان روزهای آغازین شیوع ویروس کرونا فعالیت های خود جهت بازرسی و نظارت بر فعالیت ناوگان حمل و نقل از نظر رعایت پروتکلهای بهداشتی را در دستور کار قرار داده و این اماکن به طور مرتب مورد بازدید کارشناسان قرار دارند.