شناسهٔ خبر: 96067 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

چند انتصاب در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر

انتصاب در راه وشهرسازی کردستان معاونان راهداری، فنی و نظارت بر بهره برداری و روسای ادارات شهرستانهای دشتستان، بوشهر و جم در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر منصوب شدند .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر)، معاونان راهداری، فنی و نظارت بر بهره برداری و روسای ادارات شهرستانهای دشتستان، بوشهر و جم در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر منصوب شدند .

عباس فرامرزی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اظهار داشت: در راستای  تقویت و توانمند سازی بخش راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و استفاده از ظرفیت و دانش نیروهای جوان و متخصص در بدنه مدیریتی چند انتصاب در سطح اداره کل و شهرستانها صورت گرفت .

وی همچنین بیان داشت: در بخش بانوان نیز این اداره کل چندین فرصت مدیریتی در اختیار بانوان همکار قرار داده و از این جهت یکی از ادارات پیشتاز در سطح استان است.

فرامرزی گفت: در پی تغییراتپ بوجود آمده  عبدالکریم اخترشناس از معاونت فنی و نظارت بر بهره برداری راههای روستایی اداره کل به معاون راهداری و بهرام اسدی رییس اداره برنامه و بودجه نیز به معاونت فنی و نظارت بر بهره برداری منصوب شدند .

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان افزود: در بخش مدیریتی شهرستانها نیز با بازنشستگی صدرالله عبدالهی،  سامان قلی پور به عنوان رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان دشتستان منصوب شد .

وی بیان داشت: در سطوح مدیریتی دو شهرستان جم و بوشهر نیز شاهد تغییراتی بوده ایم و بر اساس احکام صادره از سوی مدیرکل، نعمت اله حاتمی به عنوان رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان جم و  محمدباقر امیری به عنوان رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بوشهر منصوب شدند .