شناسهٔ خبر: 96113 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

باابلاغ مدیرکل راه و شهرسازی استان؛

سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان های تربت حیدریه،مه ولات و زاوه منصوب شد

WhatsApp Image 2021-08-03 at 12.21.57 PM.jpeg با ابلاغ مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، حسین ناطق به سمت سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان های تربت حیدریه،مه ولات و زاوه منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خراسان رضوی)، با ابلاغ مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، حسین ناطق به سمت سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان های تربت حیدریه،مه ولات و زاوه منصوب شد.

در مراسمی که با حضور شرافتی راد معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان تربت حیدریه،سید عبدالمجید نژاد صفوی مدیر کل راه و شهرسازی، یاربی مدیر حراست و شکری معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی برگزار شد، با ابلاغ مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، حسین ناطق به سمت سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان های تربت حیدریه،مه ولات و زاوه منصوب شد.

در بخشی از این ابلاغ آمده است؛ نظر به تعهد، تخصص و تجربه جنابعالي، به موجب اين ابلاغ به عنوان سرپرست اداره راه و شهرسازي شهرستان های تربت حیدریه، مه ولات و زاوه منصوب مي شويد. اميد است با استعانت از ايزد متعال، تأسي به اهداف و آرمان هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران، فرامين و رهنمودهاي مقام معظم رهبري، دولت خدمتگزار و اهداف و سياست هاي وزارت راه و شهرسازي در خدمت به مردم شريف ميهن اسلامي، با عنايت و توجه به خط مشي هاي مورد نظر همواره موفق و مويد باشيد.

گفتنی است در این مراسم از زحمات چندین ساله مهدی یوسفی تقدیر و تشکر و حسین ناطق به عنوان سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان های تربت حیدریه، مه ولات و زاوه معرفی شد.