شناسهٔ خبر: 96277 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی اردبیل:

۷۹۲۱ داوطلب درآزمون ورود به حرفه مهندسان استان اردبیل رقابت کردند

خبر برگزاری آزمون - استان اردبیل معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: هم زمان با سراسر کشور آزمون ورود به حرفه مهندسان ،کاردانها و معماران تجربی و آزمون کارشناسی ماده ۲۷ در استان اردبیل با حضور ۷۹۲۱ داوطلب برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( اردبیل )، شهرام باباخانی معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور آزمون ورود به حرفه مهندسان، کاردانان فنی و معماران تجربی با شرکت ۷ هزار و نهصدو بیست و یک نفر در استان اردبیل برگزار شد.

وی گفت: آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان در چهار شهرستان اردبیل ، پارس آباد ، مشگین شهر و خلخال با حضور مهندسان شرکت کننده در آزمون در کمال صحت و سلامتی و با رضایت حداکثری داوطلبان برگزار شد.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل با بیان اینکه همکاران اد‌اره کل راه و شهرسازی استان برای نظارت بر امتحان و همچنین نظارت بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی طی سه روز امتحان با تمام توان حضور یافتند افزود: شرکت کنندگان در این آزمون در ۷ رشته معماری ، برق ، عمران ، مکانیک ، ترافیک ، شهرسازی و نقشه برداری به رقابت پرداختند.

وی افزود: شرکت کنندگانی که ۵۰ تا ۷۰ درصد سوالات را جواب داده و حد نصاب نمره را کسب کنند قبول شده و پروانه اشتغال دریافت می‌کنند.