شناسهٔ خبر: 96335 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

درشهرستانهای اسلامشهر، تهران، دماوند اجرا می شود؛

مزایده عمومی فروش املاک و اراضی سازمان ملی زمین و مسکن

parvizi moghadam.jpg معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران از مزایده عمومی فروش املاک و اراضی سازمان ملی زمین و مسکن (نوبت اول ) از طریق مزایده عمومی به صورت نقدی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(تهران)، مصطفی پرویزی مقدم معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران از مزایده عمومی فروش املاک و اراضی سازمان ملی زمین و مسکن (نوبت اول ) از طریق مزایده عمومی به صورت نقدی خبر داد و گفت: این اداره کل درنظر دارد در راستای ماده ۸ قانون ساماندهی عرضه و توزیع مسکن مصوب ۱۳۸۷ (۱۷قطعه) شامل؛ زمین مسکونی، زمین تجاری، واحد مسکونی واقع درشهرستانهای  اسلامشهر، تهران و دماوند از طریق مزایده عمومی  و به صورت نقدی به فروش برساند.

وی افزود: اطلاعات کامل و کلیه مراحل برگزاری مزایده از دریافت اسناد و شرایط مزایده تا ارائه پیشنهاد مزایده گران و بازگشایی پاکتها و ابلاغ برنده همگی از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir  انجام خواهد شد.

پرویزی مقدم با اشاره به اینکه مهلت دریافت شرایط مزایده از سامانه ستاد از تاریخ ۱۹ مردادماه تا ۹ شهریورماه ۱۴۰۰  خواهد بود،خاطرنشان کرد: آخرین مهلت ارائه پیشنهادات در سامانه ستاد نیز از ساعت ۱۱ صبح ۲۵ مردادماه تا ۹ شهریورماه ۱۴۰۰ می باشد ،  همچنین بازگشایی پاکات مزایده  نیز از ساعت ۱۱:۰۰ ۱۰ شهریورماه ۱۴۰۰ در محل ساختمان شماره یک اداره کل راه و شهرسازی استان تهران ( ساختمان کلانتری) انجام خواهد شد.

شایان ذکر است علاقمندان برای دریافت جزئیات بیشتر می توانند به آگهی مندرج در روزنامه جمهوری اسلامی مراجعه نمایند. همچنین شماره ۸۸۹۲۳۹۰۱ داخلی ۱۲۹۲-۱۲۹۰ نیزبرای پاسخگویی به سوالات متقاضیان پیش بینی شده است.