شناسهٔ خبر: 96389 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

طی چهار ماهه امسال صورت پذیرفت؛

خط کشی نزدیک به ۲۰۰۰کیلومتر از جاده های خراسان جنوبی

خط کشی محور مواصلاتی زاهدان -کوله سنگی رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از اجرای ۱۹۹۵ کیلومتر خط کشی در سطح محورهای اصلی، فرعی و روستایی این استان با هدف ارتقای ایمنی و تسهیل در رفت و آمد از ابتدای سال خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه‌ و شهرسازی(خراسان جنوبی)، سجاد احمدی شاهرخت رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از اجرای ۱۹۹۵ کیلومتر خط کشی در سطح محورهای اصلی، فرعی و روستایی این استان با هدف ارتقای ایمنی و تسهیل در رفت و آمد از ابتدای سال خبر داد و اظهار داشت: خط کشی راه ها  از ضروری ترین نوع علائم ایمنی است، از عوامل اصلی منظم‌کردن حرکت وسایل‌نقلیه و آگاهی‌دادن به مترددین جاده ای نیز می باشند، لذا از مهمترین عوامل برای ایمنی جاده ها محسوب می شود.
وی ادامه داد: از این رو این اداره کل در راستای تامین ایمنی محورهای استان ، اقدامات درخور توجهی در بحث خط‌کشی محورها در دستور کار خود داشته که می توان به ۳۳۶۰کیلومتر خط کشی در سال گذشته اشاره کرد.
احمدی عنوان افزود: احیای خط کشی درمحورهای مواصلاتی استان با اولویت محورهای شریانی در دستور کار این اداره بوده، لذا اکثر محورهای شریانی و اصلی استان که در سال گذشته خط کشی در آنها صورت پذیرفت. 
شاهرخت در پایان اضافه کرد: با توجه به تلاش های فراوان انجام پذیرفته توسط عوامل راهداری استان سعی شده در هیچ یک از محورهای شریانی و اصلی استان مشکلی از بابت خط کشی مشاهده نشود.