شناسهٔ خبر: 96576 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با هدف بررسی روند اجرایی پروژه های عمرانی صورت گرفت؛

بازدید رئیس سازمان بازرسی اردبیل از پروژه های راه و شهرسازی استان

خبر بازدید رئیس سازمان بازرسی استان از پروژه های راه و شهرسازی اردبیل رئیس سازمان بازرسی استان اردبیل از روند اجرای پروژه های راه و شهرسازی شمال استان بازدید و بر رفع موانع و مشکلات موجود در آنها تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی( اردبیل)، محمد کاظمی رئیس سازمان بازرسی استان اردبیل و هیئت همراه به همراه دادستان شهرستان بیله سوار و مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از روند اجرای پروژه های راه و شهرسازی شهرستان های گرمی ، بیله سوار و مشگین شهر بازدید کردند.

 هیئت مذکور از پروژه های درحال اجرا همچون باند دوم گرمی - بیله سوار ، احداث باند دوم ورودی شهرستان گرمی و احداث باند دوم سه راهی رضی – امیرکندی بازدید کردند و در جریان آخرین وضعیت این پروژه ها قرار گرفتند.

در این بازدید رئیس سازمان بازرسی استان اردبیل با تشکر از اقدامات انجام یافته در بحث توسعه بزرگراهها توسط راه و شهرسازی استان اردبیل بر روند اجرای اقدامات و رفع موانع و مشکلات موجود تاکید کرد.

محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل نیز در این بازدید به تشریح اقدامات انجام یافته در هر یک از پروژه ها پرداخت و گفت: پیمانکاران با وجود شرایط اقتصادی و بیماری کرونا پای کار بوده و با جدیت و تلاش خستگی ناپذیر تمام کارهای عمرانی در حوزه  راه و شهرسازی و توسعه بزرگراهها را ادامه می دهند.

وی گفت: روند اجرایی مطلوبی را در تمامی پروژه های در حال اجرای در سطح استان اردبیل توسط پیمانکاران پروژه ها شاهد هستیم و با برنامه ریزی های انجام شده امیدواریم شاهد بهره برداری از این پروژه ها و توسعه بزرگراههای استان باشیم و شاهد تردد ایمن و مطمئن در این مسیرها باشیم.