شناسهٔ خبر: 96613 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

حمایت انجمن مهندسی حمل ونقل ریلی ایران از وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی

رستم قاسمی انجمن مهندسی حمل ونقل ریلی ایران در بیانیه‌ای حمایت خود را از انتخاب رستم قاسمی به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی دولت سیزدهم اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، انجمن مهندسی حمل ونقل ریلی ایران در بیانیه‌ای حمایت خود را از انتخاب رستم قاسمی به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی دولت سیزدهم اعلام کرد. متن بیانیه  انجمن مهندسی حمل‌ونقل ریلی ایران به شرح زیر است؛

این انجمن کمال حمایت  خود را از رییس جمهور محترم آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، جهت انتخاب مهندس‌ رستم قاسمی برای سکانداری وزارتخانه راه و شهرسازی اعلام می‌دارد.ایشان از جمله نیروهای مومن، انقلابی و جهادی هستند که با تجربه سال‌ها فعالیت مدیریتی در عرصه‌های مختلف، منشا خدمات و توفیقات فراوانی بوده‌اند.

بی‌شک توسعه حمل و نقل ریلی از مهم‌ترین مسائل زیربنایی کشور است که اگر با جدیت و روحیه جهادی پیگیری شود، دستاوردها و امتیازات ویژه‌ای در سطح ملی و بین المللی به دنبال خواهد داشت. این انجمن در آستانه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی در کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی و رای اعتماد نمایندگان مجلس، خرسندی خود را از این انتخاب اعلام می‌دارد. امید است نمایندگان مردم در خانه ملت با رای قاطع به مهندس رستم قاسمی، دین خود را به نظام و انقلاب ادا کنند.