شناسهٔ خبر: 96633 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

توسط یگان حفاظت راه و شهرسازی استان صورت پذیرقت؛

رفع تصرف بیش از ۵۰۰۰ متر مربع از اراضی دولتی در استان همدان

رفع تصرف ۲۵ هکتار از اراضی شرق استان تهران به ارزش ۲۵۰۰ ملیارد تومان معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان از رفع تصرف و خلع ید ۵۱۷۰ متر مربع اراضی ملی استان همدان به ارزش ۷۵ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان(همدان)، علیرضا صارمی معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان از رفع تصرف و خلع ید ۵۱۷۰ متر مربع اراضی ملی استان همدان به ارزش ۷۵ میلیارد ریال در مرداد ماه امسال توسط نیروهای یگان حفاظت از اراضی این اداره کل خبر داد و گفت: اراضی رفع تصرف شده واقع در مناطق حیدره، دره دوستعلی، روستای فقیره به سمت خاکو، تپه امام گل و منطقه خاکو است.

وی ادامه داد: متخلفان در چند قطعه و در حدود ۱۵۰ متر مربع از اراضی تصرفی مذکور اقدام به ساخت و ساز غیر مجاز کرده بودند که یگان حفاظت این اداره کل اقدام به تخریب آن کرد.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی همدان افزود: یگان حفاظت این اداره کل به طور مستمر و شبانه روزی تحرکات احتمالی در اراضی دولتی واقع در محدوده و حریم شهرهای استان را رصد می کند و در صورت مشاهده هر گونه تخلفات به طور قانونی و به موقع موضوع را مورد بررسی و پیگرد قضایی قرار می دهد.
صارمی خاطر نشان کرد: شهروندان  در مواجهه با هر گونه زمین‌خواری با شماره تلفن شبانه روزی ۱۶۵۶ یگان حفاظت تماس حاصل کنند.