شناسهٔ خبر: 96634 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران خبر داد:

بهره گیری از دو سیستم همزمان الکترونیکی برای پاسخگویی به ارباب رجوع در دوره پیک پنجم کرونا

محبت خواه3.jpg امکان اخذ نوبت الکترونیکی برای پاسخگویی سریع و به موقع و همچنین فرم ثبت دعوتنامه مراجعه ارباب رجوع با توجه به ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی در پورتال اداره کل راه و شهرسازی استان تهران راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(تهران)، خلیل محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: برای جلوگیری از اتلاف وقت مراجعین سامانه اخذ نوبت الکترونیکی فعال شده است، همچنین کارمندان و همکاران پس از بررسی پرونده ها زمانی که نیاز به حضور مراجعان باشد، می توانند از طریق فرم الکترونیکی جدیدی دعوتنامه حضور برای شهروندان در روز خاصی ارسال تا شهروندان برای تکمیل پرونده ها و استعلامات حوزه های املاک و حقوقی و شهرسازی و معماری با پیامک دعوت به اداره کل مراجعه کنند.

محبت خواه در ادامه گفت: این امکان برای متقاضیان به صورت دو طرفه، هم با دعوت متقاضیان از سوی اداره کل و هم با اخذ نوبت توسط متقاضیان فراهم شده است تا سرعت و دقت پاسخگویی با حفظ سلامتی همکاران و شهروندان به نتیجه مطلوب برسد.

وی اولویت حال حاضر این اداره کل را سلامت ارباب رجوعان و همکاران در عین پاسخگویی مناسب و سریع و تکریم ارباب رجوع عنوان کرد و افزود: کرونا فرصت مناسبی برای الکترونیکی سازی بسیاری از خدمات ادارات است.