شناسهٔ خبر: 96637 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

از ابتدای امسال صورت پذیرفت؛

تسطیح بیش از ۲۰۰۰ کیلومتر باند از راههای روستایی شهرستان نهبندان

کرمانشاه - عملیات شانه سازی رئیس اداره راهدارای و حمل و نقل جاده ای شهرستان نهبندان از تیغ زنی، تسطیح و موج تراشی بیش از ۲۰۰۰ کیلومتر باند از راههای خاکی این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خراسان جنوبی)، امید کاووسی رئیس اداره راهدارای و حمل و نقل جاده ای شهرستان نهبندان از تیغ زنی، تسطیح و موج تراشی بیش از ۲۰۰۰ کیلومتر باند از راههای خاکی این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و گفت: طول راه‌های خاکی و شوسه روستایی این شهرستان بیش از۱۲۰۰کیلومتر از راههای خاکی استان را به خود اختصاص داده است.
کاووسی ادامه داد: با توجه به اینکه اکثر راه‌های خاکی از داخل رودخانه ها عبور می‌کنند و هرساله نیازمند چند دفعه تیغ زنی و مرمت می باشد امید است با تخصیص، تامین اعتبار و همچنین بر اساس اولویت، روستاهای باقی مانده ی بالای ۲۰ خانوار از نعمت راه آسفالته برخوردار شوند.
وی بیان داشت: عملیات تیغ زنی، تسطیح و موج تراشی راه‌های خاکی توسط راهداران خدوم شهرستان بصورت مستمر و براساس اولویت در حال انجام است.
رئیس اداره راهدارای و حمل و نقل جاده ای شهرستان نهبندان در پایان خاطرنشان کرد: طی گزارش های دریافتی از سامانه های هوشمند حمل و نقلی، از ابتدای امسال تا کنون ۲۳۹۴ کیلومتر باند از راه‌های خاکی روستایی شهرستان تیغ زنی و تسطیح  شده که در طی مدت گذشته برای آسایش و رفاه کاربران راه‌ها در دو مرحله تیغ زنی صورت پذیرفته است.