شناسهٔ خبر: 96641 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران :

ایمان به خدا و وطن پرستی ، نماد هر آزاده سرافراز است

مازندران مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران در مراسم تجلیل از آزادگان این اداره کل اظهار داشت: صبر و شکیبایی، عزت نفس، ایمان به خدا و وطن پرستی، نماد هر آزاده سرافراز است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(مازندران)،  عباسعلی نجفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران در مراسم تجلیل از بازنشستگان و آزادگان این اداره کل اظهار داشت: آزادگان، صبورتر از سنگ صبور و راضی ترین کسان به قضای الهی بودند.

وی ادامه داد: آزادگان سرافراز، این الماس های درخشان در طول سالهای سخت اسارت نه تنها روحیه دشمن را خرد کردند، بلکه با صبر و مجاهدت، تکلیف خود را به اسلام و ایران عزیز به شایستگی ادا کرده و نام خود را برای همیشه در تاریخ ماندگار کردند.

 نجفی خاطر نشان ساخت: مهم ترین ویژگی آزادگان، رهایی آنان از قید هوا و هوس های نفسانی بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران در ادامه این مراسم ضمن تجلیل و قدردانی از بازنشستگان این اداره کل در سال گذشته عنوان کرد: پيشرفت‌هاي مادی و معنوی بشر در طول تاريخ مرهون نقش سازنده و فعال انسانهایست در بخش‌های مختلف جامعه برای تعيين سرنوشت جامعه نقش ايفا می کنند.

وی در ادامه از بازنشستگان به عنوان نگین درخشان خدمت یاد کرد و عنوان کرد : به کار گیری تجربه و کسوت این عزیزان باید همیشه برای نسل جوان سرلوحه باشد.

گفتنی است در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران، چهار آزاده سرفراز آقایان؛ رضا اسماعیلی آزادگله، محمد باقر ناظریان، شعبان صادقی و علی شاهمرادی مقدم  مشغول به فعالیت بوده و آقایان؛ عبدالعلی اکبری، رجبعلی درستان، سید محسن حسینی ارجمندی، محمد علی رستمی، مصطفی درویش، مرتضی فلاح، حمید ورمزیاری به افتخار بازنشستگی نایل آمدند.