شناسهٔ خبر: 96662 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل خبر داد:

محور چهارخطه رضی امیرکندی زیر بار ترافیک می رود

خبر راه و شهرسازی اردبیل مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: ۱۲ کیلومتر باقیمانده از محور چهار خطه رضی – امیرکندی با اتمام آسفالت ریزی زیر بار ترافیک می رود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(اردبیل)، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با اعلام این مطلب اظهار داشت: از دی ماه سال ۹۸ آغاز عملیات اجرایی چهارخطه محور رضی – امیرکندی به طول ۱۲ کیلومتر شروع شده که در این مدت با روند مطلوبی در حال احداث است.

وی خاطرنشان کرد: ۱۲کیلومتر این مسیر آماده آسفالت ریزی است که کار اجرایی در این زمینه شروع شده و در هفته های اخیر بیش از یک کیلومتر از این مسیر نیز آسفالت شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل به تامین منابع مالی این پروژه اشاره کرد و گفت: اعتبار این پروژه از دو محل تامین می شود که از ردیف ملی ۳۰ میلیارد تومان به این پروژه اعتبار اختصاص یافته که با گرفتن تخصیص ۱۰۰ درصد منابع صرف اجرای این پروژه شده است.

حیدری افزود: از محل توازن منطقه ای نیز برای این پروژه ۵۰ میلیارد تومان اختصاص یافته که ۳۰ تا ۳۵ درصد آن تخصیص یافته است.

وی بیان کرد: با تزریق این منابع امیدواریم در سالجاری ۱۲ کیلومتر از چهارخطه رضی – امیرکندی و ۵ کیلومتر ورودی گرمی آماده بهره برداری شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل بیان کرد: با اجرای این پروژه از اردبیل تا شهر رضی چهارخطه شده و تردد ایمنی در این مسیر برای رانندگان و مسافران فراهم می آید.