شناسهٔ خبر: 96674 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مانع‌زدایی‌ از روند پیشرفت پروژه‌های راه و شهرسازی در آذربایجان غربی

مانع جلسه بررسی وضعیت و مسائل تأمین شن و ماسه مورد نیاز پروژه‌های عمرانی با محوريت مانع‌زدایی‌ از روند پیشرفت پروژه‌های راهسازی و صنعت ساختمان با حضور استاندار آذربایجان‌غربی، مدیرکل راه و شهرسازی استان و جمعی از مسئولان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)،جلسه بررسی وضعیت و مسائل تأمین شن و ماسه مورد نیاز  پروژه‌های عمرانی با محوريت مانع‌زدایی‌ از روند پیشرفت پروژه‌های راهسازی و صنعت ساختمان با حضور استاندار آذربایجان‌غربی، مدیرکل راه و شهرسازی استان و جمعی از مسئولان برگزار شد.

محمدمهدی شهریاری، استاندار آذربایجان غربی در این جلسه بر ضرورت برخورد با سودجویانی که به بهانه خلا و نواقص قانونی بر ظرفیت‌های شن و ماسه چنبره زده، تاکید کرد و گفت: فرصت برای کسانی که اهلیت فنی و مالی لازم برای اجرای پروژه‌های عمرانی و تسهیل در روند ساخت و ساز مسکن را دارند از مهمترین مباحث این جلسه بود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان نیز در این جلسه اظهار کرد: صیانت از منابع ملی و حفظ پویایی سیستم رودخانه و محیط زیست نیز مورد تأکید قرار گرفت و مقرر شد که برای بهره برداری از معادن کوهی باید ضوابط قانونی رعایت شود.

سید محسن حمزه لو ادامه داد: با توجه به نیاز استان به ساخت و احداث تأسيسات پایه و زیربنایی مانند شاهراه‌های ارتبـاطی سبب شده است تا استفاده از مصالح بویژه شن و ماسه افزونتر شود.