شناسهٔ خبر: 96719 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز صورت پذیرفت؛

قدردانی از راننده فداکار کرجی

تقدیر از راننده کرجی 1 شاهرخ بیگدلی راننده کامیونی که اکسیژن را با لاستیک پاره برای نجات جان بیماران به مازندران رساند با حضور در اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان البرز مورد تقدیر قرار گرفت.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(البرز)، علی زندی فر  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز در آئین تقدیر از خدمات فداکارانه شاهرخ بیگدلی راننده کامیون کرجی که برای حفظ جان بیماران کرونایی با وجود بوجود آمدن مشکل در حمل خودرو اکسیژن با طی مسافت ۱۷۰  کیلومتر جان بیماران کرونایی را نجات داد، با اشاره به اینکه اجراین کار خیر نزد خداوند متعال محفوظ خواهد ماند گفت:خدمات و زحمات رانندگان که همیشه در خط مقدم جاده ها هستند هچیگاه فراموش نخواهد شد.

علی زندی فر افزود: ما در کشور رانندگانی داریم که در همه شرایط برای رفاه مردم به صورت شبانه روز در جاده در حال خدمات رسانی هستند.

 وی بیان داشت: دست تمامی رانندگانی که با جانفشانی برای تامین کالاهی اساسی همراه و همیار سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای هستند را میفشاریم و از همین جا به تمامی آنان خداقوت می گوییم.

این مسئول با تقدیر از کار خیری که آقای شاهرخ بیگدلی  برای رساندن اکسیژن به شهرستان قائمشهر کرد گفت: بدون شک اجر اخروی و معنوی این کار نزد خداوند منان باقی خواهد ماند. در پایان با اهدای لوح از خدمات فداکارانه این راننده کرجی تقدیر بعمل آمد.