شناسهٔ خبر: 96725 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با توجه به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونای کشور؛

اعمال نظارتها بر فعالیت ناوگان حمل ونقل عمومی مسافری آذربایجان شرقی تشدید می شود 

نظارت برناوگان آذرشرقی.jpg  مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان شرقی اعلام کرد: با توجه به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونای کشور نظارتهای میدانی و سیستمی بر فعالیت ناوگان حمل ونقل عمومی مسافری استان تشدید می شود.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(آذربایجان شرقی)،  اورجعلی علیزاده مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان شرقی اعلام کرد: با توجه به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونای کشور نظارتهای میدانی و سیستمی بر فعالیت ناوگان حمل ونقل عمومی مسافری استان تشدید می شود.

وی افزود: تصمیمات ستاد مذکور مبنی برممنوعیت تردد بین شهری هموطنان با وسائط  نقلیه شخصی از استانی به استان دیگر تا پنجم شهریور به دلیل جلوگیری ازشیوع بیماری کرونا مقرر شده است، تردد مسافری توسط ناوگان حمل ونقل عمومی به یک سوم کاهش یابدووزارت راه و شهرسازی موظف به اعمال آن شده است.

 علیزاده گفت: نظارت بر اجرای مصوبه اخیر و رعایت دستورالعملهای بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی درسفرهای بین شهری ناوگان حمل ونقل عمومی مسافری حساسیت ویژه ای دارد و اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان با تشدید و اعمال نظارتهای سیستمی و میدانی بر فعالیت این ناوگان رعایت سختگیرانه پروتکلهای بهداشتی را در مبدا،حین و مقصد سفر پیگیری می کند تا این مقررات توسط دست اندرکاران حمل ونقل مسافر شامل شرکتها و رانندگان به طور دقیق اعمال شوند.

وی همچنین گفت: این اداره کل با استفاده از همه ظرفیتها و هم افزائی نیروهای عملیاتی بر تامین ایمنی و سلامت عملیات حمل ونقل در استان در این ایام اقدام می کند.