شناسهٔ خبر: 96777 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام اعلام کرد:

حمل ۲ هزار تن نهاده های دامی در استان ایلام/ ایجاد گشت‌های کنترلی جهت بررسی پروتکل‌های بهداشتی در ناوگان اتوبوسی

کرمانشاه - بازرسی از مجتمع خدمات رفاهی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: گشت‌های کنترلی جهت بررسی روند اجرای مناسب طرح فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ناوگان اتوبوسی استان ایلام ایجاد شده است.

نورالله دلخواه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، با اشاره به روند توزیع کالاهای اساسی در این استان گفت: روند توزیع کالاهای اساسی در استان مناسب بوده و تاکنون مشکل خاصی گزارش نشده  است. تاکنون  ۲ هزار تن حمل نهاده های دامی انجام پذیرفته و حدود هزار و ۵۰۰ تن باقی مانده است. 

وی افزود: گشت‌های کنترلی و شبانه با همکاری پلیس راه در محل پاسگاه‌های پلیس راه ایلام-کرمانشاه و ایلام-اسلام آباد جهت بررسی روند اجرای مناسب طرح فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ناوگان اتوبوسی استان ایلام ایجاد شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام  تاکید کرد: ساماندهی حمل و نقل مسافر در پایانه مرزی شهید سلیمانی مهران و ارجاع رانندگان و شرکت‌های مسافری متخلف به کمیسیون‌های ماده ۱۱ و ۱۲ به علت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شده است.