شناسهٔ خبر: 96782 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بشرویه خراسان جنوبی

اتمام عملیات بهسازی و تعریض محور روستایی غنی آباد- نیگنان

رییس اداره بشرویه- محمد خیری.jpg رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بشرویه خراسان جنوبی از اتمام عملیات بهسازی و تعریض محور روستایی غنی آباد – نیگنان به طول ۱۰ کیلومتر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان جنوبی) محمد خیری، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این شهرستان گفت: این محور به علت قرار گرفتن مسیر ایستگاه راه آهن نیگنان و وجود چاه موتورهای کشاورزی و حجم بالای تردد ادوات کشاورزی نیاز به بهسازی و تعریض داشت و در حال حاضر عملیات بهسازی و تعریض از ۵/۵ متر به ۷ متر به طول تقریبی ۱۰ کیلومتر به اتمام رسیده و مورد بهره‌برداری قرار گرفت، عملیات مذکور در راستای افزایش ارتقاء ایمنی و به منظور رفاه حال کاربران جاده ای اجرایی شده است.           
 وی ادامه داد:این پروژه به صورت پیمانی و با اعتباری بالغ بر  ۳۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی در مرداد ماه سال جاری توسط پیمانکار مربوطه اجرایی شد.
 رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این شهرستان، اظهار کرد: از اولویت‌های مهم این اداره، ارتقاء وضعیت شبکه راه‌ های مواصلاتی بشرویه بوده که این امر نیازمند روکش آسفالت در محور های اصلی و روستایی است که با توجه به عمر بالای آسفالت این محورها، باعث ایجاد ترک‌هایی در سطح آسفالت شده که نیاز به روکش دارد و با اجرای این گونه عملیات افزایش طول عمر جاده را خواهیم داشت.
خیری تصریح کرد: محور روستایی غنی آباد – نیگنان  ۳۸  کیلومتر طول دارد که با اقدام صورت گرفته ۲۸ کیلومتر دیگر نیاز به تعریض مسیر و بهسازی خواهد داشت.
وی بیان کرد: رسیدگی مناسب به راه‌های اصلی و فرعی و روستایی شهرستان را نیازمند اعتبارات استانی بیشتر عنوان نمود.
وی، در خصوص پروژه های آتی و در دستور کار اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بشرویه، خاطرنشان کرد: پروژه اتمام راهدارخانه ارسک - احداث و آسفالت راه‌های روستایی – روکش آسفالت راههای روستایی و اصلی از جمله اقدامات در دستور کار اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بشرویه است که تا پایان سال عملیاتی و اجرایی خواهد شد.