شناسهٔ خبر: 96786 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در دومین روز از هفته دولت صورت پذیرفت؛

بهره برداری از ساختمان اداری اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چالوس

مازندران در دومین روز از گرامیداشت هفته دولت و با حضور معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران، فرماندار ،بخشدار، شهردار شهرستان چالوس و جمعی از روسای ادارات شهرستانی ، آیین بهره برداری از ساختمان جدید اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان چالوس صورت پذیرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی(مازندران)، علی نصیری معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: راه‌ هاي ارتباطي شهرستان چالوس به دليل گردشگر پذير بودن و وجود مواهب طبيعي همواره پرترافيك و پر تردد ‌می باشد و از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی ادامه داد: این مهم بر اهمیت اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای در این شهرستان افزوده ، علاوه بر این اینکه این اداره حفظ و نگهداری از محور شریانی کندوان را نیز بر عهده دارد.

 نصیری بیان داشت: لذا این اداره به جهت تکریم مراجعین و فراهم آوردن فضایی جهت آسایش پرسنل ، بخشی از ساختمان اداري این اداره با مساحت تقریبی ۴۰۰متر مربع به بهره برداري رسيد.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در این مراسم ضمن تشكر از مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران به دلیل حمایت ها و مساعدت های ویژه برای اجرای این پروژه خاطر نشان ساخت: خوشبختانه اقدامات خوبی در جهت احداث و تجهیز راهدارخانه ها و محیط های اداری در دست اجراست.

 نصیری افزود: علاوه بر بهره برداری از ساختمان مذکور، ایین بهره برداری از ساختمان راهدارخانه  پل زغال و انبار نمک آن نیز انجام می گیرد.

گفتنی است از ۱۰۴۰۰ کیلومتر راه های موجود در مازندران ، مقدار۴۰۰ کیلومتر در شهرستان چالوس واقع شده است.