شناسهٔ خبر: 96802 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان جنوبی به مناسبت روز کارمند

مهندس اسداله جلال زاده.jpg مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خراسان جنوبی به مناسبت روز کارمند ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، رجایی و باهنر و تبریک روز کارمند به خدمتگزاران ایران اسلامی گفت: روز کارمند، تجلیل از انسان‌ های شایسته‌ای است که هدفشان خدمت به مردم و کسب رضای پروردگار است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان جنوبی)، اسداله جلال زاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خراسان جنوبی به مناسبت روز کارمند اظهار داشت: در راستای پاسداشت چهارم شهریور ماه ۱۴۰۰روز کارمند، در نظام اسلامی، فلسفه وجودی سازمان‌ ها، نهاد ها و نیز بکارگیری کارمندان و کارگزاران اجرایی، خدمت‌ رسانی به مردم است ودر این نظام، کارمندان از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند و درستی بسیاری از کارها به دست آنان است.

وی افزود: روز کارمند، تجلیل از انسان‌ های شایسته‌ای است که هدفشان خدمت به مردم و کسب رضای پروردگار است. آنان که همه همت و تلاششان، گشایش گره‌ های زندگی انسان‌ها، رفع مشکلات و ایجاد آرامش در جامعه است وکار و فعالیت کارمندان، به عنوان عضو فعال جامعه و خدمتگزار ملت، شایسته تقدیر و بیان است. ازاین رو، سزاوار است امروز را قدر بدانیم و در بزرگداشت مقام ارزشمند و والای کارمندان کشور بکوشیم.

 جلال زاده همچنین بیان داشت: ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، رجایی و باهنر و تبریک روز کارمند به خدمتگزاران ایران اسلامی ، از زحمات و تلاشهای بیدریغ کارکنان راهداری و حمل ونقل جاده ای استان صمیمانه تقدیر و تشکر می نمایم و برایشان توفیق وسلامتی را از درگاه ایزد منان مسألت می‌نمایم.