شناسهٔ خبر: 96815 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در هفته دولت صورت می پذیرد؛

افتتاح نزدیک به ۱۰۰۰ میلیارد ریال طرح راهسازی در آذربایجان‌غربی

قطور مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: همزمان با هفته دولت ١۶ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی با ۹۹۰ میلیارد ریال هزینه به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: همزمان با هفته دولت ١۶ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی با ۹۹۰ میلیارد ریال هزینه به بهره‌برداری می‌رسد.

سیدمحسن حمزه‌لو اظهار داشت: ساماندهی ورودی شهر پیرانشهر به طول چهار کیلومتر از مهم‌ترین پروژه‌های آماده افتتاح در این ایام است.

وی گفت: پنج کیلومتر از بزرگراه بین‌المللی ارومیه_ سرو نیز در این هفته افتتاح می‌شود که  ٢۶٠ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت و آسفالت این بخش از محور هزینه شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: افتتاح زیرگذر نازلو در محور ارومیه _ سرو از دیگر طرح‌های افتتاحی در هفته دولت است و  احداث و آسفالت زیر گذر دانشگاه ارومیه به منظور حذف بریدگی‌های غیراستاندارد و تردد ایمن اهالی روستای نازلو و همچنین دانشجویان و کارکنان دانشگاه ارومیه اجرا شده است.

حمزه‌لو بیان کرد: ۲ کیلومتر از بزرگراه ارومیه - مهاباد - میاندوآب و ٢ کیلومتر و ٢٠٠ متر از پروژه تعریض و بهسازی جاده بین‌المللی حیدرآباد _ نقده نیز در هفته دولت افتتاح می‌شود.

بنابراین گزارش ، همه ساله طرح‌های مختلفی همزمان با هفته دولت افتتاح می‌رسد؛ آذربایجان غربی نزدیک به ۱۲ هزار کیلومتر بزرگراه، جاده اصلی، فرعی و روستایی دارد.