شناسهٔ خبر: 96899 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در جشنواره شهید رجایی استان صورت پذیرفت؛

کسب عنوان برتر توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی

جشنواره شهید رجایی خراسان جنوی.jpg در سومین جلسه شورای راهبری مدیریت توسعه خراسان جنوبی با محوریت جشنواره شهید رجایی و تجلیل از دستگاه های برتر، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان توانست بین ۱۵ دستگاه اداری عنوان برتر را از آن خود کند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان جنوبی)، در سومین جلسه شورای راهبری مدیریت توسعه خراسان جنوبی با محوریت جشنواره شهید رجایی و تجلیل از دستگاه های برتر، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان توانست بین ۱۵ دستگاه اداری عنوان برتر را از آن خود کند.

 در آیین معرفی دستگاه های اجرایی برتر استان، استاندار خراسان جنوبی با اهدای لوح سپاس و تندیس این جشنواره از اسداله جلال زاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان برای کسب عنوان برتر تجلیل کرد.

در قسمتي از متن لوح سپاس كه به امضای مهندس ملانوری استاندار خراسان جنوبی آمده است: ‌ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والا مقام رجایی و باهنر و شهدای دولت در راستای تحقق سیاست های کلی نظام اداری ابلاغی مقام معظم رهبری (مدظله) و تاکید دولت در تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، در هفته دولت از همت والا، تلاش خالصانه و اقدامات اثر بخش جنابعالی و مجموعه همکاران آن اداره کل تقدیر و تشکر به عمل می آید.

امید است که با استعانت از درگاه الهی، در سایه عنایات حضرت ولی عصر( عج) تحت رهنمودهای داهیانه مقام عظمای ولایت (مدظله) شاهد توفیق خدمت روز افزون به نظام مقدس جمهوری سلامی ایران و ارائه هر چه بهتر خدمات به مردم شریف استان باشیم.