شناسهٔ خبر: 9691 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بهره برداری ۹ كيلومتر از محور ياسوج- سپيدان تا دو ماه آينده

بهسازی محور کلاله - مراوه مديركل راه و وشهرسازي استان كهگيلويه و بويراحمد از بهره برداری ۹ كيلومتر محور ارتباطی ياسوج- سپيدان در دو ماه آينده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي كهگيلويه و بويراحمد، حسن فدايي گفت: محور ياسوج- سپيدان از جمله محورهای ارتباطي استان كهگيلويه وبويراحمد به استان فارس است که  ارتقاء سطح کیفی آن می تواند در بخش هاي گردشگري، اقتصادي ، كاهش هزينه سوخت ، كاهش تصادفات بسیار مفید بوده و اکنون نیز عمليات اجرايي اين محور به طول ۱۴ کیلومتر آغاز شده است.

فدايي هدف بهره برداري از اين محور را  ایجاد بستر مناسب راه های ارتباطی و تردد آسان و ایمن برای گردشگران و ساکنین منطقه اعلام  كرد و افزود: ۹ كيلومتر از اين محور تكميل شده ولي به دليل برخی مشكلاتي كه در اين محور وجود دارد در ۴۰ روز آينده  زير بار ترافيك خواهد رفت.

وي هزینه عمليات اجرايي اين ۱۴ كيلومتر  را ۱۲۸ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در بازديد از اين محور، احداث كانالي به طول پنج كيلومتر مورد بررسي و جلسه اي با پيمانكار صورت گرفت و مقرر شد در يكي دو روز آينده نسبت به پياده سازي آن اقدام و در ۴۰ روز آينده تكميل و قابل بهره برداري باشد./

نظر شما