شناسهٔ خبر: 96943 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بیش از ۱۵ میلیون خودرو در محورهای خوزستان تردد داشتند

تردد خودرو معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: مردادماه امسال بیش از ۱۵ میلیون خودرو در محورهای استان تردد داشتند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳ درصد افزایش داشت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خوزستان)،محمدطلا شجاعی اظهار کرد: مردادماه امسال تردد ۱۵ میلیون و ۶۸۸ هزار و ۶۷۰ خودرو به ثبت رسید که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشد ۳ درصدی را نشان می دهد.

وی سهم تردد ماشین های سنگین از این میزان را بیش از ۲ میلیون ۸۰۰ هزار خودرو برشمرد و افزود: محورهای ماهشهر – بندر امام خمینی(ره)، اهواز – شوش( کمربندی شمالی)، رفت و برگشت شوش- الوان و ورودی شرق اهواز بیشترین تردد  خودرو را داشتند.

معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با اشاره به ثبت بیش از یک میلیون و ۵۰ هزار تخلف سرعت غیر مجاز در محورهای استان، بیان کرد: عمده تخلف های سرعت غیرمجاز در آزادراه پل زال-اندیمشک، بندرامام خمینی(ره)-ماهشهر و اهواز – شوش به ثبت رسیده است.

شجاعی ادامه داد: طی همین مدت بیش از یک میلیون و ۶۰۰ تخلف عدم رعایت فاصله مجاز در محورهای الوان-شوش(رفت و برگشت)، اهواز-شوش(رفت و برگشت) و ورودی شرق اهواز ثبت شد.