شناسهٔ خبر: 96945 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

جابه جایی کالا از خوزستان در مردادماه افزایشی بود

گزارش حمل کالای اساسی از بندر امام خمینی(ره) مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با رشد ۶ درصدی جابه جایی کالا از استان گفت: با بکارگیری تمام توان حمل و نقل، شاهد افزایشی بودن جابه جایی کالا در مرداد ماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته هستیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خوزستان)،غلامعباس بهرامی نیا اظهار کرد: مرداد امسال بیش از ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تن کالا از مبادی استان خوزستان جابه جا شده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۶ درصدی را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه این میزان کالا توسط ۱۵۹ هزار کامیون جابه جا شد، افزود: طی مردادماه در پایانه بار بندر امام خمینی(ره) نیز ۸۲۴ هزار و ۹۴۹ تن کالای اساسی جابجا شده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل بیانگر رشد ۹۲.۶ درصدی است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان اذعان کرد: با تدابیر اتخاذ شده شاهد حضور چشم گیر رانندگان برای حمل کالاهای اساسی از بندر امام (ره) هستیم و در مردادماه امسال جابه جایی این کالاها توسط ۳۵ هزار و ۳۰۸ کامیون انجام شد.

بهرامی نیا از ترانشیپ ۱۱۸ هزار و ۸۵۸ تن کالا از پایانه های مرزی چذابه و شلمچه خبر داد و گفت: از این میزان ۴۴ هزار و ۷۰۸ تن از مرز شلمچه و ۷۴ هزار و ۱۵۰ تن از مرز چذابه توسط ۳ هزار و ۵۲۴ کامیون ترانشیپ شده است.