شناسهٔ خبر: 96952 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با صدور لوحی از سوی فرماندار؛

رئيس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای فریدونکنار مدير نمونه انتخاب شد

مازندران فرماندار شهرستان فریدونکنار با ارسال لوح سپاس از رئيس و كاركنان اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای این شهرستان قدردانی کرده و رئيس اين اداره را به عنوان مدير نمونه شهرستان فریدونکنار در هفته دولت انتخاب کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی (راهداری مازندران)، در هفته دولت امسال، محمد مهدی نصیری فرماندار شهرستان فریدونکنار از اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اين شهرستان به منظور زحمات و تلاش مضاعف براي بهسازی و حفظ و نگهداری محورهای ارتباطی فریدونکنار با ارسال لوح سپاس قدردانی و مهندس ماشالله صفری رئيس اين اداره را به عنوان مدير نمونه انتخاب کرد.

گفتنی است در بخشي از لوح سپاس كه به مهندس صفری اهداء شد، آمده است: توفیق خدمت در نظام مقدس اسلامی فرصت گرانبهایی است که در مسیر زندگی ما قرار گرفته است. ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، از جنابعالی که با حاکمیت نظم و انضباط بر مجموعه تحت مدیریت خود، تعامل سازنده با کارکنان، ایجاد محیط مناسب اداری و نیز از همه مهم تر تکریم ارباب رجوع توانسته اید به عنوان مدیر نمونه شهرستان فریدونکنار انتخاب شوید، تقدیر و تشکر می نمایم.