شناسهٔ خبر: 96971 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

جابه جایی بیش از یک میلیون تن کالا در استان اردبیل

کنترل و نظارت بر حمل و نقل کالا و مسافر در سیستان و بلوچستان رئیس اداره حمل ونقل کالای راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: یک میلیون و ۷۰۰ هزارتن کالا در استان جابه جا شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(اردبیل)، وحید میرمحمدی در بازدید از شرکت های حمل و نقل شهرستانهای پارس آباد و بیله سوار با بیان اینکه این میزان کالا در ۵ ماه گذشته جابجا شده  افزود: در مدت یادشده ۱۲۹ هزاربرگ بارنامه نیز صادر شده است.

وی بیشترین جابه جایی کالای استان را مربوط به  شهرستانهای اردبیل ، پارس آباد،نمین و بیله سوار دانست و ضمن قدردانی از تلاش های شبانه روزی رانندگان سخت کوش گفت: وضعیت حمل ونقل کالا و بار کاملا عادی و روان است.  

رئیس اداره حمل ونقل کالای راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل محصولات کشاورزی، سیمان، آب معدنی، انواع چوب و سوخت را عمده کالاهای جابجا شده استان در مدت یاد شده دانست و گفت: حمل کالا و مایحتاج عمومی مردم اولویت اصلی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل است.

میرمحمدی از فعالیت ۸۷ شرکت حمل و نقل کالا با ۱۲ هزارو ۹۳۳ دستگاه ناوگان باری در استان خبر داد و تصریح کرد:۱۱ هزارو ۷۸۴ راننده پرتلاش در بخش حمل و نقل کالای استان فعالیت می کنند.

رئیس اداره حمل ونقل کالای راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل تصریح کرد: در قالب کمیسیون ماده ۱۲ نظارت ویژه برعملکرد شرکت‌های حمل و نقل انجام می شود و مردم، رانندگان و صاحبان کالا می توانند هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ برای رسیدگی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اطلاع دهند.