شناسهٔ خبر: 97000 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

۴۰کیلومتر از راه‌های شهرستان بویین‌زهرا خط‌کشی شد

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوئین‌زهرا رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بویین زهرا گفت: از ابتدای امسال تاکنون عملیات خط‌کشی به طول  ۴۰کیلومتر در راه‌های این شهرستان اجرا شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(راهداری قزوین)، هادی دودانگه اظهار داشت: طی این مدت ۱۰کیلومتر از راه‌های اصلی حوزه استحفاظی شهرستان بویین‌زهرا بهسازی و روکش آسفالت شده است.

وی اضافه کرد:در حوزه راه‌های روستایی نیز  ۱۰ کیلومتر از راهها روکش آسفالت و ۵۰کیلومتر از راههای خاکی نیز تسطیح شدند.

دودانگه ادامه داد: اصلاح ۳۵۰عدد تابلو، تسطیح و اصلاح شیب شانه راه به طول ۱۰۰کیلومتر، برخورد با دستفروشان حاشیه راهها به تعداد ۱۵مورد، تنقیه و اصلاح خاکریز ۲۵ دهانه پل ها، احداث کولاک‌گیر به طول ۴کیلومتر، ۵کیلومتر شانه‌سازی راه‌ها  با استفاده از  ۱۵هزار متر مکعب مصالح، مصرف ۲۰۰تن آسفالت گرم جهت لکه‌گیری راهها، تسطیح و اصلاح شیب شانه راهها به طول ۱۰۰کیلومتر از دیگر فعالیت های انجام شده در این مدت بوده است.

وی، نظارت و کنترل مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی را نیز یکی از فعالیت های مستمر در این اداره عنوان کرد و گفت: طی این مدت در راستای صیانت از حریم عمومی و حقوق شهروندی در جهت خدمت رسانی به مسافران  ۳۵بازدید از این مجتمع ها در شهرستان انجام شد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بویین‌زهرا، انجام ۱۰۰ بازدید از دفاتر باربری و مسافربری و  کنترل ۱۵۰۰ دستگاه ناوگان مسافر و کالا را نیز از جمله اقدامات انجام شده در حوزه حمل و نقل عنوان کرد.