شناسهٔ خبر: 97031 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت هفته دولت صورت گرفت؛

افتتاح چهار طرح راهداری با اعتبار ۳۴۰ میلیارد ریال در جنوب کرمان

کرمانشاه - روکش آسفالت - محور کامیاران در هفته دولت و با حضور نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار منوجان و مدیران جنوب استان ۴ طرح راهداری در شهرستان منوجان با اعتبار قریب ۳۴۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(راهداری جنوب کرمان)، در هفته دولت با حضور شکرالهی نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان در مجلس شورای اسلامی، محمودی فرماندار منوجان، حمید رضایی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان ۴ طرح راهداری در شهرستان منوجان با اعتبار قریب ۳۴۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

 مسعود جمیلی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان با اشاره به اینکه مجموعه این اداره کل با توجه به وظیفه ذاتی خود در زمینه ایجاد بستر ایمن حمل و نقل در جنوب کرمان گام‌های ارزشمندی برداشته است که این روند با قدرت در حال انجام است افزود: توسعه و نگهداری راه‌ها در جنوب کرمان سبب پیشرفت منطقه و زمینه ساز دیگر پیشرفت‌ها خواهد شد.

وی با تبریک هفته دولت و تشکر از همراهی های نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان در کمک به مجموعه این اداره کل برای توسعه و پیشرفت در حوزه راهداري و حمل و نقل گفت: امروز آغاز طرح تعریض و بهسازی محور چاه حسن - حسین آباد و همچنین بهسازی و تعریض ابنیه اين محور با اعتبار پنجاه و نه میلیارد ریال، عملیات خاکی و آسفالت با اعتبار ١۴٠ میلیارد ریال انجام شد تا جمعا ١٩٩ میلیارد ریال از محل اعتبارات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان برای ایجاد تردد ایمن در این محور تخصیص و هزینه شود .

 جمیلی افزود: محور چغوکی - زیارت فضل بن عباس با ۹ کیلومتر زیرسازی و ۴ کیلومتر آسفالت به مبلغ ٧۶ میلیارد ریال از منبع اعتبارات معاونت فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان زیر بار ترافیک قرار گرفت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان بیان کرد: تعریض و اصلاح واریانت محور منوجان _ قلعه گنج به طول ۲ کیلومتر و با اعتبار ٣٠ میلیارد ریال از منابع راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان از دیگر طرح هایی بود که کار اجرایی آن آغاز شد‌ .

وی گفت: بهسازی و روکش خروجی منوجان به طول ۴ کیلومتر با اعتبار ۴٠ میلیارد ریال هم از منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای به بهره برداری رسید تا بستر مناسب حمل و نقل در این محور برای مردم و کاربران جاده ای فراهم شود‌.