شناسهٔ خبر: 97032 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در هفته دولت انجام شد؛

افتتاح ۵ طرح راهداری در شهرستان های جنوب کرمان

احداث 135 کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در سیستان و بلوچستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان گفت: با اتمام آسفالت راه روستایی محور فاریاب _ارزوئیه به طول ۶ کیلومتر و با اعتباری افزون بر ۴ میلیارد تومان این محور زیر بار ترافیکی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(راهداری جنوب کرمان)، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان گفت: با اتمام آسفالت راه روستایی محور فاریاب _ارزوئیه به طول ۶ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان این محور زیر بار ترافیکی قرار گرفت.

مسعود جمیلی افزود: با آسفالت این محور بیش از ۱۵ روستا با جمعیتی افزون بر ۱۵۰۰ خانوار از راه مناسب بهره مند شدند.

وی بیان کرد: ۱۳کیلومتر از این مسیر هم عملیات احداث ابنیه و زیرسازی آن انجام شده و تا پایان سال آسفالت و به بهره برداری می رسد .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان از زیر بار ترافیکی قرار گرفتن ۶ و نیم کیلومتر از محور روستایی کهن چراغ در شهرستان رودبار جنوب خبر داد و گفت: برای احداث و آسفالت این محور روستایی ۷ میلیارد و هشتصد میلیون تومان هزینه شده و ۳۱۵ خانوار در این منطقه از راه مناسب برخوردار شدند.

وی با اشاره به آسفالت بلورهای رودبار و زهکلوت با اعتبار هفت میلیارد و ۲۰۰ و ۶ کیلومتر طول گفت: به دلیل تردد وسائل نقلیه از مرکز این دو شهر و کمک به تسهیل در عبور و مرور این دو طرح روکش آسفالت انجام شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان از افتتاح پروژه آسفالت راه روستایی کلجک به نرگسان در بخش جبالبارز جنوبی عنبرآباد خبر داد .

 جمیلی گفت: پروژه آسفالت راه کلجک به نرگسان به طول سه کیلومتر به بهره برداری رسیده و برای آن اعتباری افزون بر۳میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان از محل اعتبارات سازمان راهداری برای این پروژه هزینه شده است و بیش از ۳۰۰خانوار از مزایای این طرح بهرمند شدند.

مدیرکل راهداری و‌حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان گفت: در هفته دولت بیش از ۱۲کیلومتر آسفالت راه روستایی با اعتباری بالغ بر ۱۳میلیارد۵۰۰میلیون تومان در شهرستان عنبرآباد افتتاح و به بهره برداری رسید.