شناسهٔ خبر: 97100 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نصب ۱۱ هزار تابلو علائم هشدار دهنده در محورهای خوزستان

نصب تابلو معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای خوزستان از نصب و مرمت ۱۱ هزار تابلو و علائم هشدار دهنده در محورهای استان تا مردادماه امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خوزستان)، محمد جولانژاد اظهار کرد: در اين مدت ۳.۱ کیلومتر نیوجرسی در محورهای استان نصب شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد ۳۸ درصدی را نشان می دهد.
وی با اشاره به نصب و مرمت ۱۱ هزار تابلو و  علائم ايمني در محورهای استان افزود: نصب تابلو و علائم ايمني در محورهای خوزستان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۳۱ درصد افزایش داشته است.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان بیان کرد: نصب ۱۴۹۰ متر مربع تابلو اطلاعاتی، ۲۱۱ کیلومتر شیار لرزاننده، ۵.۶ کیلومتر روشنایی، ۷.۲ کیلومتر گاردریل و ۳.۱ کیلومتر نیوجرسی از دیگر اقدامات انجام شده حوزه معاونت راهداری در مدت یاد شده مي باشد.
جولانژاد از اجرای بیش از ۱۴ کیلومتر آسفالت گرم در راه های روستایی و ۱.۸ کیلومتر در راههای اصلی خبر داد و گفت: طی مردادماه ۲.۲۵ کیلومتر از راه های روستایی و  ۶.۷ کیلومتر از بزرگراه های و راه های اصلی استان لکه گیری شده است.