شناسهٔ خبر: 97104 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

استاندار اردبیل :

محور کلور- درام صنعت گردشگری را در جنوب استان اردبیل متحول می کند

خبر راه و شهرسازی اردبیل استاندار اردبیل گفت : احداث راه اصلی کلور – درام صنعت گردشگری را در جنوب استان اردبیل متحول خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت  راه و شهرسازی(اردبیل)، اکبر بهنام جو استاندار اردبیل در جمع خبرنگاران شهرستان خلخال اظهار کرد: امروز شاهد آغاز عملیات اجرایی احداث محور کلور – درام در قالب قطعه اول از سمت خلخال هستیم که به طول ۱۷ کیلومتر و با انتخاب پیمانکار توانمند و بومی آغاز می شود.

وی تصریح کرد : منابع مالی این پروژه از طریق فاینانس بانک مسکن به مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان تامین خواهد شد که جا دارد از مدیر عامل بانک مسکن و مدیریت بانک مسکن استان در تخصیص این منابع قدردانی کنم.

وی از پیگیری های امام جمعه شهرستان خلخال ، نماینده خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی ، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در اخذ مجوز ماده ۵۶ قدردانی کرد و گفت : مدیرکل راه و شهرسازی استان در تحقق اهداف توسعه ای تمام راههای استان اردبیل تلاش و پیگیری جدی داشتند تا بعد از سالها انتظار این پروژه بطور کامل شکل اجرایی به خود بگیرد.

رئیس شورای اداری استان بیان کرد: قطعه دوم محور کلور – درام به همت جهاد نصر زنجان در حال اجراست که تا پایان امسال عملیات زیر سازی در ۲۵ کیلومتر به اتمام رسیده و از سال آینده آسفالت ریزی انجام خواهد می شود.

بهنام جو مزایای این طرح را در ایجاد تحول در بخش گردشگری ، کشاورزی و صنعت یاد آور شد و گفت : بزودی آبگرم واقع در این مسیر به سرمایه گذار واگذار خواهد شد تا با احداث آن صنعت گردشگری در جنوب استان متحول شود.

امام جمعه شهرستان خلخال نیز در بازدید از محور کلور – درام اظهار کرد: مردم جنوب استان اردبیل بعد از سالها انتظار از مزایای این طرح زیر بنایی بهرمند خواهند شد که جا دارد از پیگیری های شبانه روزی استاندار بسیجی و جهادی و نماینده این شهرستان در مجلس و مدیران تلاشگر در حوزه راه و شهرسازی قدردانی کنم.

حجت الاسلام اسدی خاطر نشان کرد : قطعه اول محور کلور – درام در حالی آغاز شد که در قطعه دوم کارها برغم سختی مسیر پیشرفت مناسب دارد و راه و شهرسازی استان مصمم به تکمیل این محور تا سه سال آینده است.