شناسهٔ خبر: 97264 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به منظور رسیدگی به مسائل و مشکلات شهروندان صورت گرفت؛

برگزاری ملاقات مردمی مدیرکل راه و شهرسازی استان قم با ۱۱ نفر از شهروندان

ملاقات مردمی قم مدیرکل راه و شهرسازی استان قم این هفته ملاقات مردمی خود را با رعایت کامل فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی با شهروندان قمی برای رسیدگی به مشکلات و مسائل مدنظر آن‌ها در اداره کل برگزار کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (قم)، با توجه به نياز برقراري ارتباطي پويا و دوسويه بين شهروندان، ديدار مردمي مدیرکل با هم استانی‌های گرامی انجام گرفته و در اين نشست صميمي شهروندان بدون واسطه به بيان مشكلات و مسائل خود پرداختند.

در برنامه ملاقات مردمی این هفته، یازده نفر از شهروندان مسائل، مشکلات و درخواست‌های خود را در خصوص حوزه‌های مختلف املاک و حقوقی، مسکن و ساختمان، معماری و شهرسازی و راهسازی مطرح و مدیر کل با توجه به موضوعات و درخواست‌ها، برای پیگیری و رسیدگی به خواسته‌های آن‌ها، دستورات لازم و مرتبط را به معاونین مربوطه صادر کرد.

ملاقات مردمی مدیرکل راه و شهرسازی استان قم به صورت هفتگی برگزار می شود و شهروندان برای هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر می توانند از سه طریق مراجعه حضوری به اداره روابط عمومی اداره کل، ثبت درخواست در پورتال خبری به نشانی www.qom.mrud.ir و یا تماس با شماره تلفن ۳۶۶۶۰۰۰۱ الی ۵ درخواست ملاقات عمومی با مدیرکل را ثبت کنند.