شناسهٔ خبر: 97325 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در ارزیابی سال ٩٩ اتفاق افتاد؛

کسب رتبه برتر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی در جشنواره شهید رجائی

جشنواره شهید رجائی خراسان شمالی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی در جشنواره شهید رجایی استان خوش درخشید و در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی به عنوان دستگاه برتر استان معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی در جشنواره شهید رجایی استان خوش درخشید و در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی به عنوان دستگاه برتر استان معرفی شد.

 این اداره کل در مجموع شاخصهای عمومی و اختصاصی جشنواره شهید رجایی در ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۹ در بین ۴۹ دستگاه اجرایی استان به عنوان دستگاه برتر شناخته شد.

استاندار خراسان شمالی در آیینی، با اهدای لوح سپاس و تندیس جشنواره، از جعفر شهامت مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی به عنوان دستگاه برگزیده جشنواره شهید رجایی تجلیل کرد.

جشنواره شهید رجایی با حضور شجاعی استاندار خراسان شمالی و دستگاههای اجرایی استان بصورت وبینار در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد.

دستگاه‌های اجرایی برگزیده خراسان شمالی در جشنواره استانی شهید رجایی که هرساله با هدف ارزیابی عملکرد اداره ها و سازمان ها برگزار می‌شود، روز دوشنبه در مراسمی با حضور مسوولان، معرفی و از مدیران آنها با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.

بر اساس این گزارش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی مسئولیت نگهداری بیش از ۶ هزار کیلومتر جاده را برعهده دارد، در این سالها با هوشمندسازی خدمات جاده ای نتایج خوبی در ارتقای ایمنی سفرهای جاده ای، تامین ایمنی کاربران جاده و کاهش تصادفات به دست آمده است.