شناسهٔ خبر: 97331 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به همت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان؛

پل ورودی بزرگراه خلیج فارس در کهنوج زیر بار ترافیکی رفت

پل کهنوج مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان گفت: پل بزرگ ورودی و خروجی بزرگراه خلیج فارس در کهنوج با اعتبار ۶۳ میلیارد و ۴۲۰ میلیون ریال از محل اعتبارات سازمان راهداری به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(راهداری جنوب کرمان)، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان گفت: پل بزرگ ورودی و خروجی بزرگراه خلیج فارس در کهنوج با اعتبار ۶۳ میلیارد و ۴۲۰ میلیون ریال از محل اعتبارات سازمان راهداری شامل دو دهانه متوسط ۵/۸ متر با ارتفاع ۵/۳ و طول ۳۲ متر امروز با زیر بار ترافیکی قرار گرفتن به بهره برداری رسید.

وی بیان کرد: این پل در سیلاب سال گذشته به کلی تخریب شد که با تامین اعتبار و همت همکاران حوزه راهداري پل جدید از نو ساخته و زیر بار ترافیکی رفت.

 جمیلی با اشاره به انجام اقدامات ایمن سازی در این پل، گفت: مراحل نصب حفاظ و گاردریل این پل توسط عوامل اداره ایمنی و حریم انجام و تابلوهای مورد نیاز نیز بر روی این پل نصب شده است .

وی از خط کشی کامل پل خبر داد و گفت:با رعایت کامل مسائل ایمنی این پل زیر بار ترافیکی قرار گرفته است.

جمیلی با بیان اینکه عوامل ایمنی و حریم تا کامل شدن شرایط ایمنی پل در محل حضور دارند، افزود :تمام شرایط ایمن برای تردد وسائل نقلیه از روی این پل فراهم شده است .

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان با تقدیر از مجموعه همکاران دخیل در روند جمع آوری و آواربرداری پل حادثه دیده تا احداث پل جدید، گفت: ساخت و احداث این پل در سایه همدلی و همراهی کارشناسان فنی و حمایت‌های مجموعه سازمان راهداری کشور صورت پذیرفت تا یک پل مستحکم و جدید در ورودی یک محور شریانی و بزرگراهی مجددا زیر بار ترافیکی قرار گیرد که این ماحصل تلاش شبانه روزی و کار تیمی این اداره کل است.