شناسهٔ خبر: 97336 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی خبر داد:

تمدید۴ هزارو ۴۶۰ کارت هوشمند رانندگان فعال حوزه حمل و نقل کالا

مهندس اسداله جلال زاده.jpg مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از تمدید ۴ هزارو ۴۶۰ کارت هوشمند رانندگان فعال حوزه حمل و نقل کالا در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان جنوبی) اسداله جلال زاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۴ هزار و ۴۶۰ کارت هوشمند راننده فعال حوزه حمل و نقل کالا تمدید شده است.

جلال زاده در ادامه گفت: ۵۱ کارت هوشمند ناوگان باری و ۱۸۱ کارت هوشمند رانندگان حمل و نقل کالا از ابتدای سال در استان صادر شده است.

وی عنوان کرد: ۳۲ مورد نظارت بر عملکرد لغو و فعالیت رانندگان بخش کالا ۱۰۴ مورد نظارت بر ناوگان حمل و نقل کالا به عمل آمده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در پایان خاطر نشان کرد: علاوه بر نظارت بر نحوه اجرای عملکرد شرکت ها و رانندگان در زمینه اجرای دقیق ضوابط و دستورالعمل های ابلاغی، بازدیدهای مکرر از مراکز طب کار نیز انجام  و همچنین بررسی مستمر از وضعیت پایانه بار و اقدام برای بهبود و اصلاح وضعیت موجود، انجام امور صدور، تمدید و تغییر کاربری کارت هوشمند فعالان حوزه حمل و نقل کالا  نیز انجام می شود.