شناسهٔ خبر: 97348 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان خبر داد :

عملیات اجرایی روکش آسفالت جهت تکمیل باند دوم در محور لار– بستک کلید خورد

روکش آسفالت باند دوم لار - بستک عملیات قیرپاشی و روکش آسفالت جهت تکمیل باند دوم در محور لار – بستک کلید خورد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (لارستان)؛ عملیات قیرپاشی و روکش آسفالت جهت تکمیل باند دوم در محور لار – بستک کلید خورد.

شبانی مدیرکل راه و شهرسازی لارستان اظهار داشت : محور لار- بستک، اتصال مرکز کشور  به بنادر اقتصادی- توریستی بندر لنگه، چارک، آفتاب و جزایر کیش را بر عهده دارد و بهینه ترین مسیر زمینی برای دسترسی استان فارس به این مناطق است و دسترسی آسان مردم شمال و غرب هرمزگان به فرودگاه بین المللی آیت الله آیت اللهی لارستان، مراکز تجاری و خدماتی لارستان از ديگر مزاياى اين جاده ارتباطى به شمار مى آيد.

وی افزود : همزمان با هفته دولت و با توجه به موقعیت ویژه تنگ خور و لزوم حذف گردنه موجود، ٣ كيلومتر از ٢٦ كيلومتر پروژه بهسازى راه اصلى محور لار - بستك حدفاصل كيلومتر  ٣ الى ٦ باند دوم آن نیز به بهره برداری رسید.

شبانی تصریح کرد : با توجه به اهمیت جاده لار – بستک برای مردم منطقه هم اکنون عملیات قیرپاشی و روکش آسفالت جهت تکمیل باند دوم این محور از کیلومتر ۷ به بعد از سوی پیمانکار پروژه آغاز گردیده است.

ایشان با بیان اینکه : برای بالا بردن ضریب ایمنی جهت تردد خودروها عملیات روکش آسفالت باند قدیم محور لار – بستک از کیلومتر ۲ الی ۷ به طول ۵ کیلومتر نیز انجام گرفته، افزود : از آنجاییکه همواره رویه راهها تاثیرات قابل توجهی در و ضعیت ایمنی و کیفیت سفر کاربران راه دارد، انتظار می رود با روکش آسفالت در باند قدیم، محور از سطح ایمنی و رضایتمندی بالاتری برخوردار شود.