شناسهٔ خبر: 9736 - سرویس شرکت‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس سازمان هواشناسی در گفتگوی ویژه خبری مطرح کرد

اعلام ۳ اطلاعیه درباره وقوع طوفان و سیل / گزارش سازمان هواشناسی جهانی درباره وزش باد با سرعت ۷۵ کیلومتر گزارش دیده‌بانی سازمان هواشناسی کشور بوده است / عنوان اطلاعیه عنوان هشدار است

داود پرهیزکار داود پرهیزگار رئیس سازمان هواشناسی با اشاره به این نکته که عنوان اطلاعیه عنوان هشدار است و اطلاع‌رسانی ویژه درباره شرایط ویژه انجام می‌شود گفت: نخستین اطلاعیه این سازمان درباره ورود سامانه باران‌زا در روز ۲۴ تیر و اطلاعیه دوم ۲۶ تیر و سومین اطلاعیه در روز وقوع حادثه صادر شد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی داود پرهیزگار رئیس سازمان هواشناسی در یک ارتباط تلفنی در برنامه گفتگوی ویژه خبری که ۳۱ تیر از شبکه دوم سیما پخش شد گفت: نخستین اطلاعیه این سازمان درباره ورود سامانه باران‌زا در روز ۲۴ تیر و اطلاعیه دوم ۲۶ تیر و سومین اطلاعیه در روز وقوع حادثه صادر شد.

وی گفت: اطلاع رسانی سازمان هواشناسی در دو بخش کشوری و استانی صادر می شود و این اطلاعیه ها به صدا و سیما نیز رونوشت شده است .

پرهیزگار گفت: عنوان اطلاعیه عنوان هشدار است و اطلاع رسانی ویژه درباره شرایط ویژه انجام می شود .

وی با بیان اینکه سازمان هواشناسی جهانی پیش بینی نمی‌کند بلکه گزارش ها را جمع بندی و ارائه می کند گفت: گزارش این سازمان درباره وزش بادی با سرعت ۷۵ کیلومتر در منطقه بروز سیلاب گزارش دیده بانی سازمان هواشناسی کشور بوده است که به سازمان جهانی ارسال شده بود .

پرهیزگار گفت : گزارش دیده بانی با گزارش وضع هوا متفاوت است .

نظر شما