شناسهٔ خبر: 97420 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی:

پروژه احداث بیمارستان شهرستان سلماس‌ با افزایش ۱۰۰ تختخواب با سرعت اجرا می‌شود

اذر شرقی ۳۰۰۰ مترمربع به زیربنای پروژه احداث بیمارستان شهرستان سلماس‌ بعد از اصلاح نقشه‌های معماری افزوده شده و با توجه به نیازسنجی انجام شده، ظرفیت‌های این پروژه بیمارستانی به ٢۶٠ تختخواب ارتقا یافته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)،سیدمحسن حمزه‌لو در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهرستان سلماس با بیان اینکه بهينه‌سازی، افزایش کیفیت، کاهش زمان اجرا و قيمت تمام‌شده در تهيه و اجرای طرح‌های ساختمانی مورد توجه است، گفت:افزایش ظرفیت پروژه های بیمارستانی از جمله بیمارستان سلماس در دستورکار قرار دارد.

در این جلسه همچنین روند پیشرفت پروژه‌ بزرگراه خوی - سلماس به عنوان بخشی از کریدور بزرگراهی غرب کشور به طول ۴۵ کیلومتر بررسی شد. درحال حاضر، تنها ۴ کیلومتر از این پروژه در محدوده شهرستان سلماس‌ باقی‌مانده و برنامه‌ریزی‌ شده تا قبل از پایان فصل کاری تکمیل شود. مسئله‌ تقاطع راه‌آهن قره‌تپه با این پروژه نیز  در حال رفع است.

گفتی است مجموع پروژه‌های مسکن مهر شهرستان سلماس ٨۵۶ واحد بوده که تمامی واحدها تحویل متقاضیان شده و مساکن مهر شهرستان سلماس دارای خدمات زیربنایی است. در جلسه حاضر مقرر شد که ١۵ میلیارد ریال کمک بلاعوض برای محوطه‌سازی، تکمیل آسانسور و رفع نواقصات مساکن مهر سلماس‌ تخصیص یابد.