شناسهٔ خبر: 9762 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی:

آزادراه حرم تا حرم در مرحله دوم هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار دارد

علی نورزاد معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: ساخت قطعه دوم آزادراه حرم تا حرم، در محدوده گرمسار به سمنان، هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی علی نورزاد روز پنجشنبه به خبرنگاران در سمنان گفت: با تعیین سرمایه گذار، ساخت قطعه دوم آزاد راه حرم تا حرم در مسیر گرمسار - سمنان به زودی آغاز می شود.

وی خاطرنشان کرد: آزاد راه حرم تا حرم از قم به گرمسار طرح ریزی شده است و احداث ادامه آن در مسیر گرمسار تا سمنان به طول ۱۰۰ کیلومتر به زودی آغاز می شود.

نورزاد افزود: این قطعه شش بانده است و ساخت آن هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار دارد.

وی تاکید کرد: آزاد راه حرم تا حرم یکی از طرح های مهم راه سازی کشور است که باید با حمایت دولت و مجلس شورای اسلامی عملیاتی شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه استان سمنان بیش از ۱۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح های راه سازی و رفع نقاط حادثه خیز در اختیار دارد، اظهار امیدواری کرد: همه این طرح ها به جز دو بانده کردن جاده جندق - معلمان، تا پایان سال ۹۴ به بهره برداری برسد.

مدیرکل راه و ترابری استان سمنان نیز با بیان اینکه دو بانده کردن جاده جندق - معلمان به طول ۱۵ کیلومتر آغاز شده است، افزود: این مسیر که دامغان را به اصفهان متصل می کند، شاهراه ارتباطی جنوب به شمال کشور است و ۲۲۰ کیلومتر طول دارد.

سیدعبدالمجید نژاد صفوی افزود: دو بانده کردن ۱۲۰ کیلومتر از این مسیر در دست اقدام است و هر کیلومتر از آن یک میلیارد تومان هزینه دارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در سفر به سمنان، از ۱۸ طرح راه سازی و پروژه رفع نقاط حادثه خیز راه های استان سمنان بازدید کرد. این طرح ها به طور میانگین ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند. در بازدید نورزاد از پروژه های راه سازی استان سمنان، نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه و عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی نیز وی را همراهی کرد.

نظر شما