شناسهٔ خبر: 97670 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

در جلسه شورای فرهنگی وزارت راه و شهرسازی تاکید شد؛

نمایشگاه دفاع مقدس با حضور وزیر راه و شهرسازی و تجلیل از خانواده‌های ایثارگران برگزار می‌شود/چاپ کتاب عملکرد شورای فرهنگی وزارتخانه در سال ۹۹

برگزاری جلسه شورای فرهنگی وزارت راه و شهرسازی دبیر شورای فرهنگی وزارت راه و شهرسازی از برگزاری هفته دفاع مقدس با حضور وزیر راه و شهرسازی و تجلیل از خانواده های ایثارگران خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، جلسه شورای فرهنگی پاسداشت هفته دفاع مقدس امروز سه‌شنبه ۲۳ شهریورماه به ریاست نعمت‌الله ترکی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی در محل ساختمان دادمان و با حضور اعضای شورای فرهنگی وزارتخانه تشکیل شد.

جواد نیسی دبیر شورای فرهنگی در خصوص جمع‌بندی نشست اعلام کرد: در این نشست برنامه‌های ۶ ماه دوم سال جاری، مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد تا طبق زمانبندی بخشی از کارها، اجرایی و عملیاتی شود.

وی برگزاری هفته دفاع مقدس و فضاسازی در خصوص این جریان مهم، دیدار و تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران با همراهی وزیر راه و شهرسازی، تجلیل از دانش‌آموزان خانواده‌های ایثارگران، کمک‌های مومنانه، عطرافشانی قبور شهدا، فراخوان مقاله نویسی برای کارکنان را از جمله برنامه‌هایی برشمرد که در جلسه شورای فرهنگی در خصوص آنها برنامه‌ریزی شد.

دبیر شورای فرهنگی وزارتخانه، ادامه داد: در خصوص عملکرد شورای فرهنگی در سال ۹۹ گزارشی تهیه شده و چاپ خواهد شد.

نیسی در خصوص برگزاری نمایشگاه هفته دفاع مقدس نیز اعلام کرد: مقرر شد تا نمایشگاه هفته دفاع مقدس با مشارکت مرکز روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی، پایگاه بسیج وزارتخانه در فضای نمایشگاهی، برگزار شود.

گفتنی است، اعضای شورای فرهنگی وزارتخانه شامل معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی، مرکز روابط‌عمومی، مرکز مقاومت بسیج، ستاد اقامه نماز، شورای امر به معروف و نهی از منکر، بنیاد بین‌المللی غدیر، امور بانوان و مرکز نوسازی، است.