شناسهٔ خبر: 97732 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر درآمد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای:

استان هرمزگان از نظر وصول درآمد های حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای در کشور جز استان های برترو استراتژیک است

بازديد مدير درآمد سازمان راهداري از استان هرمزگان در نشستی با حضور مدیر درآمد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، عملکرد پنج ماهه درآمدی استان هرمزگان در این حوزه مورد ارزیابی قرار گرفت.

جلسه ارائه گزارش عملکرد درآمدی ۵ ماهه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان با حضور حمیده دهقانی مدیر درآمد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور و یوسف عابدینی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و جمعی از مسئولین مربوطه برگزار شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان در این نشست با اشاره به اقدامات وفعاليتهاي اين اداره كل درعرصه وصول عوارض دولتي وشفاف سازي فرايندهاي مربوطه اداره کل ابراز داشت: وجوه حاصل از عوارض ۴%بارنامه عوارض ۱۰% ناوگان خارجي صدورپروانه ناوگان ترانزيتي وارائه خدمات حمل و نقل مثل صدور و تمدید پروانه فعالیت شرکتهای حمل و نقل، صدور مجوز تاسیسات جانبی و بخشی از تسهیلات واگذاری در پایانه ها و شهرک حمل و نقل در چارچوب قوانین و مقررات قانونی، نمونه ای از عوارض وصولي دراین اداره کل می باشند.

یوسف عابدینی افزود: جایگاه استان هرمزگان در صنعت حمل و نقل کشور بسیار مهم می باشد، لذا ساماندهی درآمدهای عملیاتی و غیرعملیاتی در راستای دستیابی به اهداف ترسیم شده و خدمت رسانی مطلوب به مردم در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای حائز اهمیت است.

حمیده دهقانی مدیر درآمد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور نیز در این جلسه با تاکید بر بهبود وصول درآمدهای استان هرمزگان خاطرنشان کرد: استان هرمزگان از نظر وصول درآمد در کشور جز استان های برترو استراتژیک است و جا دارد با تلاش مضاعف جهت ارائه خدمات مطلوب به هموطنان به این مسأله توجه ویژه شود.

گفتنی است پس از پایان این جلسه با حضور مدیر درآمد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور ازواحد وصولي عوارض ۱۰%و اداره ترانزیت بندر شهید رجایی بندرعباس بازدید به عمل آمد.