شناسهٔ خبر: 97760 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون شهرسازی و معماری راه و شهرسازی هرمزگان خبر داد:

هشتمین جلسه کارگروه زیربنایی و توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان در سال ۱۴۰۰ برگزار شد

جلسه کارگروه آمایش سرزمین استان هرمزگان معاون شهرسازی و معماری راه و شهرسازی هرمزگان از برگزاری هشتمین جلسه کارگروه زیربنایی و توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان در شهریور ماه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (هرمزگان)، ابراهیم رستم گورانی در این باره افزود: در هشتمین جلسه کارگروه امور زیر بنایی استان که در در محل سالن اجتماعات استانداری هرمزگان برگزار شد موارد ارسالی به دبیر خانه این کار گروه شامل تعیین کاربری واحدهای صنعتی، خدمات رفاهی گردشگری، و تولیدی و تغییر کاربری در داخل حریم و خارج از حریم شهرهای استان بررسی شد.

وی تعداد موارد مطرح شده از شهرستان های شرق و غرب استان را بالغ بر ۳۶ مورد عنوان کرد و افزود: با توجه به نیازهای استان در حوزه های مختلف سرمایه گذاری این طرح ها در کارگروه مذکور تعیین کاربری و پس از تایید شورای برنامه ریزی و توسعه استان به چرخه واگذاری هدایت می شوند.

معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان هرمزگان مهمترین پرونده های مورد بررسی را  طرح های صنعتی، خدمات رفاهی و گردشگری برشمرد و اضهار داشت: با اجرای طرح های مصوب در کارگروه امور زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست هرمزگان زمینه افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی در استان فراهم می شود.