شناسهٔ خبر: 97839 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

حذف و اصلاح نقاط حادثه‌خیز در محور یاسوج-نقاره خانه-چیتاب

حذف مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد از حذف و اصلاح نقاط حادثه‌خیز محور یاسوج_ نقاره‌خانه_ چیتاب خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کهگیلویه و بویراحمد)محمدحسین نصیری‌راد  از حذف و اصلاح نقاط حادثه‌خیز محور یاسوج_ نقاره‌خانه_ چیتاب خبر داد و گفت: با توجه به بازدید میدانی از این محور شاهد نقاط حادثه‌خیز در این مسیر بودیم و گاها تصادفاتی رخ می‌داد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با توجه به شرایط این محور لازم دانستیم جهت ارتقاء ایمنی چند نقطه را حذف و اصلاح کنیم و علی‌رغم محدودیت‌های اعتباری این خواسته به حق امام جمعه، مردم و اعضای شورای شهر چیتاب پیگیری شد.

وی با اشاره به اختصاص مبلغ ۵ میلیارد ریالی برای این پروژه افزود: یک دستگاه بیل مکانیکی اجاره کردیم و در حال حذف و اصلاح این نقاط هستیم و تلاش می‌کنیم ظرف یک هفته تا ۱۰ روز نسبت به حذف و اصلاح دیگر نقاط حادثه‌خیز اقدام کنیم.

این مسئول بیان کرد: با حذف نقاط پرتگاهی و حذف قوس‌هایی که منجر به محدودیت دید می‌شد خاک حاصل از این خاکبرداری در سمت پایین محور دپو شد که خودحفاظتی برای جلوگیری از سقوط وسایل نقلیه است.

وی بیان کرد: امید می‌رود با حذف و اصلاح نقاط حادثه‌خیز این محور، شاهد ارتقاء ایمنی و کاهش تصادفات جاده‌ای و جلب رضایت مردم باشیم.